Termeni și condiții

Termeni și condiții

Mai jos sunt termenii și condițiile în conformitate cu care S.C. VELUX România S.R.L., cu sediul în Brașov, str.Turnului nr. 5, Coresi Business Park, clădirea T42, modul A3, cod poștal 500152, județul Brașov, România, înregistrată la ORC Brașov sub nr. J08/1287/1997, CUI 9434380, atribut fiscal RO, având contul nr. RO94CITI0000000760226009 deschis la banca CITIBANK EUROPE PLC, DUBLIN, sucursala România, (denumită în continuare “VELUX”) va prelucra și va accepta comenzile dumneavoastră de produse din acest magazin on-line. Următorii termeni și condiții sunt obligatorii si trebuie să îi citiți cu atenție; în special prevederile cu privire la prețuri, garanție, termeni de livrare, răspundere, drept de retragere și efectele retragerii.

Acești termeni și condiții sunt completați de dispozițiile legale aplicabile cu privire la contractele pentru furnizarea de bunuri către consumatori.

Dacă aveți vreo întrebare sau nelămurire, vă rugăm să nu ezitați să contactați VELUX.

Dacă doriți să continuați cu o comandă, vă rugăm să derulați în jos pagina și să citiți acești termeni și condiții și să dați click pe butonul CONFIRMARE la final, ca și confirmare din partea dumneavoastră a acceptării acestor termeni și condiții.

Contractul de vânzare și livrare este încheiat între dumneavoastră și VELUX.

Transmiterea comenzii și încheierea contractului de către dumneavoastră vor avea loc numai dacă aveți vârsta de peste 18 ani.

Noi vă prelucrăm comanda indiferent unde sunteți domiciliat. Bunurile sunt livrate la o adresă indicată de dumneavoastră din România.

Pentru ca noi să vă luăm în considerare comanda, dumneavoastră trebuie, când transmiteți comanda, să acceptați următoarele:

  • Acești termeni și condiții.
  • Prețurile și costurile prezentate in acest magazin online astfel cum se specifică în comanda dumneavoastră.
  • Faptul că noi înregistrăm date cu privire la numele, adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail pentru a ne ocupa de comanda dumneavoastră.
  • Faptul că noi transmitem date cu privire la cardul dumneavoastră de credit pentru a ne ocupa de comanda dumneavoastră.
  • Faptul că contractul se va încheia în conformitate cu legislația din România.

 

Cum voi ști că a fost primită comanda mea?

La primirea comenzii dumneavoastră, vă vom trimite o confirmare de comandă prin e-mail. Un contract obligatoriu din punct de vedere juridic se formează atunci când primiți din partea noastră confirmarea comenzii. Ne vom ocupa de comanda dumneavoastră imediat ce va fi posibil. De obicei, veți primi bunurile comandate în zece (10) zile lucrătoare.

Cu toate acestea, în cazul în care VELUX nu și-a respectat obligația de a livra bunurile înăuntrul limitei de timp de zece (10) zile lucrătoare, astfel cum se menționează mai sus, vă rugăm să ne contactați pentru a efectua livrarea într-o perioadă de timp suplimentară, în conformitate cu circumstanțele. În cazul în care VELUX nu livrează bunurile în acea perioadă de timp suplimentară, veți avea dreptul de a cere rezoluțiunea contractului. În momentul în care va opera rezoluțiunea contractului, VELUX va rambursa, fără întârzieri nejustificate, toate sumele pe care le-ați achitat în baza contractului și în termen de 7 zile calendaristice de la data la care ne-ați notificat decizia de a cere rezoluțiunea contractului.

După lansarea comenzii dumneavoastră, veți primi automat un e-mail de confirmare precum și detaliile produselor comandate. Ulterior, în câteva ore, vă vom trimite prin e-mail comanda aferentă în RON precum și informațiile referitoare la livrare (vă rugăm să vedeți mai jos la „Care este prețul bunurilor?” și „Cum plătesc?”). Cu toate acestea, dacă nu primiți o confirmare de comandă în timp rezonabil, vă rugăm să ne contactați direct. Noi dorim să ne ocupăm de comanda dumneavoastră cu promptitudine și fără nicio întârziere nenecesară, dar nu ne putem asuma responsabilitatea pentru condiții generate de probleme sau neajunsuri în comunicarea electronică.

Care este prețul bunurilor?

Prețul de cumpărare este prețul în vigoare în conformitate cu acest magazin online la momentul transmiterii comenzii. Prețul unui articol comandat, alte costuri, dacă este cazul, și totalul achiziției dumneavoastră vor apărea întotdeauna din comanda dumneavoastră și confirmarea comenzii.

Unde livrăm?


Acest magazin online permite clienților din toate țările UE să achiziționeze produsele noastre. În cazul în care nu efectuaţi comanda din România, dar doriţi ca produsele să fie livrate în România, urmaţi instrucţiunile din pagina adresei de facturare. În cazul în care doriţi ca produsele să fie livrate într-o ţară diferită, vă rugăm să vizitaţi unul din celelalte magazine ale noastre. Consultați lista magazinelor VELUX la www.veluxshop.ro Se pot aplica termeni şi condiții speciale.

Cum plătesc?

Plata produselor comandate se poate face ramburs la livrare, cu cardul VISA și MASTERCARD sau prin transfer bancar. Vei fi rugat să introduci numărul cardului tău, data de expirare a acestuia, și, dacă este necesar, numărul de verificare al cardului format din 3 cifre. Aceste informații sunt transmise utilizând un nivel ridicat de criptare direct către bancă pentru a verifica valabilitatea cardului tău. După confirmarea valabilității acestuia, VELUX îți va trimite confirmarea comenzii prin e-mail. Când plasați comanda, suma este rezervată de pe cardul dvs. de credit și debitată direct în termen de 24 de ore.

Produsele comandate de tine a căror termen de livrare este de 12, 23, 26, 35 sau 45 de zile lucrătoare necesită o comandă specială în Danemarca. Pentru aceasta, este nevoie sa achiți integral contravaloarea în lei a acestora in contul nr. RO94CITI0000000760226009 deschis la banca CITIBANK EUROPE PLC, DUBLIN, sucursala România. Pentru a consulta termenele de livrare ale produselor (aflate în stoc sau cu livrare în 12, 23, 26, 35 sau 45 de zile lucrătoare), te rugăm sa accesezi broșura noastră disponibilă pe www.velux.ro. www.velux.ro.

Klarna

Poți alege să plătești folosind Klarna. Klarna îți pune la dispoziție termeni de plată specifici.
Pentru informații suplimentare sau întrebări cu privire la plată, vizitează site-ul web Klarna sau contactează serviciul de relații clienți Klarna.

Drepturile dumneavoastră legale

Ca și consumator, aveți drepturi în baza dispozițiilor aplicabile obligatorii cu privire la vânzarea de bunuri către consumatori, în cazul în care bunul/bunurile furnizate de noi se dovedesc a fi cu defecte sau incorect descrise. Un bun este considerat cu defect dacă nu respectă contractul de vânzare cu privire la calitate, cantitate și caracteristici sau dacă bunul nu este potrivit scopului pentru care este achiziționat.

Am luat toate măsurile tehnice pentru a prezenta culorile bunurilor noastre cât de realistic posibil. Cu toate acestea, trebuie sa ne exprimăm rezervele cu privire la posibilele diferențe dintre culorile prezentate în acest magazin on-line și culorile reale ale bunurilor noastre.

Nimic din acești termeni și condiții nu vor limita drepturile dumneavoastră.

În cazul unui defect al bunului livrat, va trebui sa ne notificați fără întârziere. Veți avea dreptul ca noi să vă reparăm bunul fără niciun cost sau, alternativ, să primiți o înlocuire a bunului cu defect, dacă aceasta nu ne cauzează costuri inadecvate. Dacă bunul cu defecte nu poate fi reparat, aveți dreptul la înlocuirea bunului cu titlu gratuit. Noi avem întotdeauna dreptul de a înlocui un bun cu defecte cu excepția cazului în care aceasta generează costuri inadecvate pentru dumneavoastră.

Dacă nu respectăm contractul, suntem răspunzători pentru orice pierdere sau prejudiciu pe care îl veți suferi ca rezultat previzibil al nerespectării contractului sau al neglijenței noastre. Pierderea sau prejudiciul este previzibil dacă este consecința evidentă a nerespectării de către noi a contractului sau dacă a fost avută în vedere, în mod rezonabil, de către dumneavoastră și de către noi la momentul încheierii contractului.

Nu excludem în niciun mod răspunderea în caz de deces sau vătămare corporală cauzate de neglijența noastră, prin fraudă sau declarații false.

Garanție

Suplimentar față de drepturile dumneavoastră prevăzute prin lege, VELUX vă oferă o garanție de 3 (trei) ani pentru bunurile cumpărate prin acest magazin on-line. Termenii garanției apar din Garanția VELUX separată disponibilă pe pagina noastră de pornire. Termenii garanției nu afectează în niciun mod drepturile dumneavoastră prevăzute prin lege.

Drept de retragere/ anulare

Aveți dreptul de a vă retrage din contract în termen de paisprezece (14) zile fără a furniza niciun motiv.

Termenul în care puteți exercita retragerea va expira după paisprezece (14) zile din ziua în care dumneavoastră sau un terț altul decât transportatorul, indicat de dumneavoastră, obține posesia asupra bunurilor – în cazul în care contractul de vânzare se referă la bunuri multiple comandate de dumneavoastră într-o singură comandă și livrate de noi separat – paisprezece (14) zile de la data la care dumneavoastră dobândiți sau un terț, altul decât transportatorul, indicat de dumneavoastră, dobândește posesia asupra ultimului bun.

Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați (a se vedea datele de contact de mai jos) cu privire la hotărârea dumneavoastră de a vă retrage din acest contract printr-o declarație neechivocă (de exemplu, prin scrisoare transmisă prin poștă, fax sau email). Puteți folosi formularul de retragere anexat, însă acesta nu este obligatoriu.

Pentru ca noi să vă putem identifica comanda, atunci când vă exercitați dreptul de retragere, vă rugăm să ne furnizați informații cu privire la numele dumneavoastră și datele de contact (adresă, număr de telefon și adresă de e-mail), numărul comenzii și bunurile pentru care vreți să vă retrageți din contractul de vânzare.

Pentru a vă încadra în termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei în care puteți efectua retragerea.

Efectele retragerii

Dacă vă retrageți din prezentul contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare, dacă este cazul , (cu excepția costurilor suplimentare rezultând din alegerea unui tip de livrare altul decât tipul de livrare standard cel mai ieftin oferit de către noi), fără întârziere și în orice caz nu mai târziu de paisprezece (14) zile de la data la care noi am fost informați de hotărârea dumneavoastră de a vă retrage din contract. Vom efectua această rambursare prin aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, în afară de cazul în care ați convenit în mod expres altfel; în orice caz, dumneavoastră nu veți suporta niciun fel de costuri ca urmare a acestei rambursări. Este posibil ca noi să reținem rambursarea până ce primim bunurile înapoi sau până ne puneți la dispoziție dovada faptului că ne-ați trimis bunurile înapoi, oricare dintre aceste două momente survenind primul.

Ne veți trimite bunurile sau ni le veți preda la adresa de mai jos

DSV Solutions S.R.L.
CTPark Bucharest West
Cladirea BUW16 (E2)
KM 23 A1, Bolintin-Deal
087015 Giurgiu, Romania 

fără nicio întârziere nenecesară și în orice caz nu mai târziu de paisprezece (14) zile de la data la care ne comunicați retragerea dumneavoastră din contract. Vă încadrați în termen dacă ne returnați bunurile înainte de expirarea termenului de paisprezece (14) zile.

Va trebui să suportați costurile directe ale returnării bunurilor.

Sunteți răspunzător pentru orice valoare diminuată a bunurilor rezultând din manipularea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor.

Determinarea valorii diminuate a bunurilor de către noi

Pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor, trebuie să mânuiți și să inspectați bunurile (i) cu grijă și (ii) în același mod în care ați avea voie în mod normal într-un magazin. Orice mânuire sau inspectare a bunurilor în exces poate avea drept rezultat valoarea diminuată a bunurilor, pe care vom avea dreptul să o deducem atunci când vom rambursa plata primită de la dumneavoastră. Determinarea oricărei valori diminuate va fi făcută de la caz la caz. Puteți deschide cutia și inspecta materialele și culorile bunurilor cu grijă, cu condiția să deschideți cutia fără a o distruge. Dacă cutia este distrusă, vă puteți aștepta ca valoarea bunurilor să se fi diminuat. Este de așteptat ca orice instalare a bunurilor să aibă ca rezultat o valoare diminuată a bunurilor. Vă reamintim faptul că, atât timp cât vă aflați în posesia acestora și până ni le veți returna, sunteți responsabil pentru bunuri și veți răspunde pentru orice prejudiciu adus bunurilor.

Protectia datelor cu caracter personal

Pentru scopul indicat anterior, acceptați în mod explicit că, în temeiul dispozițiilor legale, anumite date cu caracter personal vor fi furnizate de dumneavoastră și procesate de VELUX, cu respectarea principiilor de proporționalitate si minimizare a datelor. Toate datele cu caracter personal vor fi colectate, procesate si stocate in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46 („Regulamentul GDPR”), precum si legislația naționala de aplicare, daca va fi cazul. În acest sens, „date cu caracter personal”, „prelucrare”, „consimțământ” vor fi înțelese în conformitate cu definiția dată in Regulamentul GDPR. Pentru scopul amintit anterior, agreați în mod expres că vă veți conforma cerințelor legislației aferente protecției datelor cu caracter personal si acordați consimțământul pentru procesarea datelor cu caracter personal, fără a aduce atingere unei eventuale transmiteri a acestora către organele competente de control sau inspecție. Aveți dreptul de a accesa datele dumneavoastră cu caracter personal, precum si de a solicita rectificarea acestor date. În acest sens, vă rugăm să ne contactați la telefon +40268402740, +40799171480 sau pe e-mail la adresa protectiadatelor@velux.com. În vederea protejării acestor date, VELUX se angajează sa adopte măsuri de securitate adecvate, de natură tehnică și organizaţională, ţinând seama de riscurile inerente prelucrării si de natura datelor cu caracter personal implicate

Legislația aplicabilă și loc de judecată

Contractele încheiate în acest magazin online sunt guvernate de legile din România și instanțele din România și vor avea jurisdicția exclusivă asupra oricărui litigiu născut din contractele încheiate prin intermediul acestui magazin on-line.

S.C. VELUX România S.R.L
RO9434380
J08/1287/1997
Str.str.Turnului nr. 5, Coresi Business Park, clădirea T42, modul A3, Brașov
Tel: 0268 402740
Fax: 0268 425757
contact.romania@velux.com